Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Interim Senior Customer Service Representative met teamlead skills!

Verwachte opdrachtduur: + 6 maanden, fulltime, zo spoedig mogelijk starten

Plaats/regio: omgeving Rotterdam

Profiel van het bedrijf: Onze klant is producent van machines voor de melkvee industrie. De opdrachtgever is actief in meer dan veertig landen en biedt werk aan zo’n 1200 mensen.

Profiel van de opdracht: Het team doet de administratieve afwikkeling van het gehele order-to-cash proces door het verwerken van orders en het onderhouden van de interne en externe contacten. Extern als gaat om het klantcontact met het dealer netwerk tbv de verwerking van bestellingen, planning van leveringen, verzendingen naar klanten en opvolging. Intern als het gaat om contacten met planning, productie, logistiek en finance ivm bewaken van levertijden, het factureren en administratief afhandelen orders en klant afspr

Profiel van de manager: HBO werk- en denkniveau; Minimaal drie jaar werkervaring, in een B2B CS afdeling; Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift; Duits en/of Frans is een pré; Iemand die weet van aanpakken, met oog voor detail, een proactieve en resultaatgerichte houding; Kennis van ERP systemen en actieve rol om processen en systemen verder te verbeteren; Per direct beschikbaar, fulltime voor de duur van 6 maanden met optie tot verlenging; Uurtarief inkoop max. 55 euro.

Opmerkingen: teamlead skills zijn belangrijk.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)