Reageer op: Gezocht Interim projectleider Infrastructuur.
Verwachte opdrachtduur: Start: oktober 2018 Duur: Min. 1 jaar Uren: 40 uur
Plaats/regio: Limburg
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: - Totstandkoming infrastructurele projecten in initiatiefase; - in staat om project te organiseren en te beheersen; - Samenwerking met collega\'s van andere clusters; - Verdere uitwerking mobiliteitsaanpak, in het bijzonder gericht op infrastructuur.
Profiel van de manager: - Minimaal 3 jaar werkervaring in een beleidsmatige functie; - Afgeronde hbo-opleiding richting civiele techniek/verkeerskunde; - Werkervaring binnen overheid; - Ervaring met integraal projectmanagement binnen complexe mobiliteitsprojecten; - Creatief en innovatief; - Zelfstandig en organisatiesensitief. - Enige kennis van de regio Limburg (NL)
Opmerkingen:
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)