Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, interim Klantadviseur Telefonisch Informatie Centrum

Verwachte opdrachtduur: 3 maanden, gemiddeld 32 uur per week.

Plaats/regio: Utrecht

Profiel van het bedrijf: Overheid

Profiel van de opdracht: Je zorgt voor de afhandeling van eerstelijns vragen die telefonisch worden gesteld: bijvoorbeeld over rijbewijzen, paspoorten, afvalinzameling of losliggende stoeptegels; Je verstrekt telefonisch algemene informatie; Je verbindt zo nodig inkomende gesprekken op het hoofdnummer door naar het correcte toestel c.q. de correcte persoon. Je raadpleegt daartoe het gemeentelijk informatiesysteem.

Profiel van de manager: MBO Opleiding; Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van klantcontact; Wensen/Pré: Aantoonbare werkervaring met de Microsoft applicaties (Outlook, Word/Excel). Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke organisatie (benoem dit duidelijk in het cv). Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar bij een Klantcontactcentrum bij een gemeente.

Opmerkingen: Start:Uiterlijk 3-6-2024 Uren per week: 32 Einde/Duur: 3 maanden Optie op verl.: n.n.b.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.
In te vullen door belangstellende.
Terug naar overzicht
Naam *
E-mail adres *
Telefoonnummer
Telefoonnummer mobiel
Opmerkingen
Woonplaats_en_tarief
Beschikbaar_per
CV bestand zenden
(Bijlage maximaal 1 MB groot)
   
Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)