Reageer op: Interim HR Officer voor 3 maanden in regio Amsterdam
Verwachte opdrachtduur: 3 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week, hybride
Plaats/regio: Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze klant is een bedrijf in de automotive sector
Profiel van de opdracht: - Verzorgen van medewerkersadministratie (vakantie / verlof / verzuim / vergunningen (IND) / 30% regeling / leaseauto's) - Aanspreekpunt voor werknemers met betrekking tot HR gerelateerde vragen - Uitvoeren van HR administratie; verwerken van in- en uitstroom van medewerkers en updaten persoonlijke bestanden in Workday
Profiel van de manager: - 3 jaar ervaring als HR Officer in een internationale omgeving - Hands-on op gebied van HR admin - Kennis van Nederlands arbeidsrecht - Ervaring met HR-systemen, bij voorkeur ervaring met Workday - Vloeiend in Nederlands en Engels
Opmerkingen:
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)