Reageer op: interim Project Management Ondersteuner (PMO)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-6-2024, einddatum 31-5-2024, optie tot verlenging 1 x 12 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Den Bosch
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) Project Management Ondersteuner (PMO’er). Mede dankzij jou lopen onze civiele projecten gesmeerd. Het gaat om projecten met een hoog risicoprofiel en impact op de omgeving.
Profiel van de opdracht: Je helpt de projectleider bij het dagelijks aansturen van de projectteams. Zo faciliteer je de samenwerking binnen de teams, en begeleid je risicosessies en project-startups. Jij bent dé schakel tussen de vele betrokkenen, zoals onderaannemers, ontwerpbureaus, omwonenden en netbeheerders. Je stelt projectrapportages en overzichten op, signaleert proactief knelpunten en draagt oplossingen aan. Je coördineert organisatiebreed trainingen over projectmatig werken.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde HBO opleiding. Opleiding op gebied van projectmanagement (bijvoorbeeld Prince2, IPMA of Projectmatig creëren). Minimaal 5 jaar werkervaring in een projectomgeving. Kennis van SharePoint en ervaring met het inrichten en borgen van tooling en processen in projecten. Goede beheersing van het Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk, zodat je onder meer rapportages en werkinstructies kunt opstellen.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 9 mei 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)