Reageer op: Interim Kwartiermaker Aanbesteding Financieel Systeem
Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m., einddatum 31-8-2024, optie tot verlenging mogelijk, 24 tot 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie, op zoek naar een (interim) Projectleider Aanbesteding Financieel Systeem fase 1. Deze fase betreft de voorbereiding op de aanbesteding die plaatsvindt in fase 2.
Profiel van de opdracht: Het in beeld brengen van de IT architectuur en uitgangspunten (Project Start Architectuur). Het bepalen van de exacte scope (welke processen moet het systeem ondersteunen). SOLL situatie van de processen beschrijven. Het opstellen van plan van aanpak inclusief planning, analyse van vereisten, inkooptraject, implementatie, opleiding en nazorg.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de inrichting van ICT, bedrijfskunde en of projectmanagement. Minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider/kwartiermaker. Minimaal 3 jaar werkervaring met ICT aanbestedingstrajecten financiële systemen/ERP. Werkervaring met het opzetten van uitgangspunten/in scope brengen van project. Werkervaring met optimaliseren (evt. beschrijven) van processen. Werkervaring met het beschrijven/opzetten van een plan van aanpak.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 22 april 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)