Reageer op: interim Projectleider ICT (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 6-5-2024, duur 6 maanden, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 24-36 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) Projectleider ICT, ervaren met technische IT-projecten én organisatie overstijgende projecten, ook wel programma en portfolio genoemd.
Profiel van de opdracht: Je geeft leiding aan diverse projecten, o.a. projecten die een gevolg zijn van vernieuwde huisvesting. Ook ben je programmamanager van het programma “Samen werken aan ICT”. In dit programma zitten voornamelijk IT-projecten die gezamenlijk moeten zorgen voor de modernisering van ons IT-landschap en alles wat daarbij komt kijken. Kortom, een heel brede functie waarin je te maken krijgt met alle lagen binnen de organisatie.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van IT. Minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager ICT binnen een overheidsinstantie. Kennis van en/of werkervaring met ITL, BISL, ASL, Prince2, Agile én Scrum. Ervaring als projectleider met een breed scala aan opdrachten.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 26 april 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)