Reageer op: interim Projectleider Crisisbeheersing
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 27-5-2024, duur 12 maanden. optie tot verlenging 3 x 6 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie, op zoek naar een (interim) Projectleider Crisisbeheersing. Deze rol is cruciaal voor het waarborgen van de operationele continuïteit en het effectief beheersen van calamiteiten.
Profiel van de opdracht: We zoeken iemand die niet alleen adviseert, maar ook actief de regie voert over het gehele proces en de keten. De focus ligt op het implementeren van werkinstructies, het borgen van eigenaarschap en het signaleren van ontbrekende procedures. Taken zijn (1) Regievoering op Operationele Middelen; (2) Vertalen van Plannen naar Operationele Organisatie; (3) Zorgdragen voor een goede afstemming met en samenwerking binnen de verschillende afdelingen.
Profiel van de manager: HBO+ werk en denkniveau. Minimaal 5 jaar werkervaring binnen crisisbeheersing en calamiteitenbestrijding. Ervaring met het implementeren van operationele werkinstructies. Ervaring met het opstellen van bedrijfscontinuïteitsplannen. Minimaal 5 jaar ervaring met praktische implementatie van calamiteitenbestrijding en met het vertalen van plannen naar operationele processen. Werkervaring bij een binnen crisisbeheersing en of calamiteitenbestrijding binnen een organisatie die groter is dan 500 fte.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 2 mei 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)