Reageer op: Interim HR Medewerker 20/24 uur p/w - Almere
Verwachte opdrachtduur: 5 maanden, gemiddeld 3 dagen per week.
Plaats/regio: Almere
Profiel van het bedrijf: Voor onze opdrachtgever in Almere zoeken we een Interim HR Medewerker voor 20-24 uur per week, ter overbrugging van een zwangerschapsverlof. Samen met 1 HR manager run je de afdeling. De opdracht zal vanaf begin december doorlopen tot eind april.
Profiel van de opdracht: • Uitvoeren van de administratie op het gebied van salarissen, in- en uitdiensttreding, ziek- en betermeldingen en personeelsdossiers; • Het coördineren van het werving & selectieproces binnen de organisatie en naar externe bureaus. • De leidinggevenden en medewerkers begeleiden bij verzuim. Hierbij de tijdslijnen van de Wet Poortwachter bewaken en als contactpersoon richting de arbodienst treden; • Eerste aanspreekpunt voor medewerkers op het gebied van HR vraagstukken;
Profiel van de manager: • Afgeronde HBO opleiding op het gebied van HRM; • Meerdere jaren werkervaring in vergelijkbare rol; • Zeer georganiseerd, pragmatisch, betrouwbaar en oog voor detail; • Goede taal- en schrijfvaardigheid in Nederlands en Engels; • Ervaring met NMBRS is pré.
Opmerkingen:
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)