Reageer op: interim Adviseur Procesmanagement (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 21-5-2024, einddatum 31-1-2025, optie tot verlenging 6 x 2 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Zwolle/hybride
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) Procesadviseur. Het in kaart brengen van de processen binnen de organisatie en de actualisatie ervan is een essentieel deel van de opdracht.
Profiel van de opdracht: O.a. Je brengt binnen de gehele organisatie (opnieuw) focus aan op proces- en kwaliteitsmanagement. Je (her)introduceert de standaardmethode voor procesverbetering en -beschrijvingen, waarbij jij de collega’s ondersteunt bij het opstellen van deze proces(beschrijvingen). Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van het modelleren en beschrijven van de processchema’s. Verder geef je vorm aan de interne borging door procesmanagement goed te beleggen in de organisatie.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde WO/HBO opleiding in de richting bestuurskunde of bedrijfskunde. Minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider. Werkervaring in een soortgelijke functie binnen de overheid, bij voorkeur specifiek binnen gemeente. Kennis van Administratieve Organisatie (AO).
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 9 mei 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)