Reageer op: Gezocht, interim Customer Service Manager
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden met kans op verlenging, gemiddeld 4 - 5 (voorkeur) dagen per week.
Plaats/regio: Eindhoven
Profiel van het bedrijf: Een internationale B2B organisatie welke actief is in de retail. Gezien de aard van werkzaamheden dient deze rol op locatie uitgevoerd te worden.
Profiel van de opdracht: Als interim Customer Service Manager neem jij ruime ervaring mee op het gebied van het strategisch ontwikkelen van de afdeling CS. In de praktijk zal jij je met name ontfermen over: - Processen stroomlijnen in samenwerking met verschillende afdelingen zoals Logistics, Commercie en Quality; - Veranderingen kan doorbrengen in een organisatie; - Aandacht voor ontwikkeling van het team (40 FTE (in)directe aansturing.
Profiel van de manager: - Ruime ervaring met het (opnieuw) bedenken van processen en het uitrollen hiervan. - Je bent sterk in stakeholdermanagent. Van nature weet jij draagvlak te creƫren bij andere afdelingen; - Jij hebt je ervaring opgedaan bij commerciƫle organisaties.
Opmerkingen:
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)